KlÄt janvÄra beigas, tÄtad ziemas brÄ«vlaiks aiz muguras, un pilnÄ sparÄ rit jau otrais mÄcÄ«bu gada semestris. Tas savukÄrt nozÄ«mÄ", ka laiks sÄkt Skolas Dienas un E-klases rÄ«kotÄ sekmju progresa konkursa Ä«sto sacensÄ«bu.
PirmajÄ semestrÄ« Latvijas skolÄ"nus aicinÄjÄm censties un panÄkt, lai klases vidÄ"jÄ atzÄ«me bÅ«tu 6 vai augstÄka. TieÅ¡i Å¡o robežu bijÄm noteikuÅ¡i kÄ latiÅu, kas jÄsasniedz, lai kvalificÄ"tos MÄ"s varam labÄk! pamata sacensÄ«bai. Nu kļuvis skaidrs, ka no visÄm 7360 klasÄ"m, kas pretendÄ"ja uz Å¡Ä«s atlases kÄrtas pÄrvarÄ"Å¡anu, vidÄ"jÄ atzÄ«me 6 un augstÄka ir 5483 klasÄ"m. MalaÄi! Esat pierÄdÄ«juÅ¡i, ka esat pietiekami neatlaidÄ«gi un uzÅÄ"mÄ«gi, lai pacÄ«nÄ«tos par konkursa noslÄ"guma balvÄm!
AtgÄdinÄm, ka arÄ« Å¡ogad tÄs klases katrÄ klaÅ¡u grupÄ, kurÄm bÅ«s izdevies sasniegt lielÄko izaugsmi, salÄ«dzinot klases vidÄ"jo atzÄ«mi 1. un 2. semestra beigÄs, tiks aicinÄtas uz MÄ"s varam labÄk! noslÄ"guma pasÄkumu RÄ«gÄ, kÄ arÄ« saÅems vÄ"rtÄ«gas balvas. Lai gan - lielÄko balvu jau bÅ«siet sev sagÄdÄjuÅ¡i paÅ¡i: gandarÄ«jumu par to, ka spÄ"jat saÅemties un uzlabot savus mÄcÄ«bu sasniegumus! TÄpÄ"c vÄ"lam veiksmi gan skolÄ"niem, gan skolotÄjiem un vecÄkiem, bez kuru uzmundrinÄjuma, pamudinÄjumiem un atbalsta atzÄ«mju uzlaboÅ¡ana bieži vien liekas pÄrÄk grÅ«ti pievÄrÄ"jams pÄrbaudÄ«jums.
Å oreiz publicÄ"jam ieskatu tajÄ, cik Ä«sti LatvijÄ ir klaÅ¡u, kam 1. semestrÄ« izdevies iegÅ«t vidÄ"jo atzÄ«mi, kas ir 6 vai augstÄka. GrafikÄ atainotos datus komentÄ" E-klases redaktore Dita Lapsa: «Man ir liels prieks par Å¡iem rezultÄtiem, tÄpÄ"c paldies par ieguldÄ«to darbu ikvienam, kurÅ¡ palÄ«dzÄ"ja tos uzlabot. PagÄjuÅ¡ajÄ mÄ"nesÄ« 7. un 8. klaÅ¡u skolÄ"niem rezultÄti bija noslÄ«dÄ"juÅ¡i aptuveni par 5%, tomÄ"r jaunieÅ¡i ir spÄ"juÅ¡i saÅemties un uzrÄdÄ«juÅ¡i necerÄ"ti labus rezultÄtus, uzlabojot tos tÄdÄ paÅ¡Ä lÄ«menÄ«, kÄdÄ tie bija iepriekÅ¡.
Jaunais gads ar apÅemÅ¡anos labÄk mÄcÄ«ties nÄcis arÄ« citu klaÅ¡u skolÄ"niem - ja arÄ« vidusskolÄ"nu atzÄ«mes pagÄjuÅ¡ajÄ mÄ"nesÄ« bija noslÄ«dÄ"juÅ¡as, spraigais mÄcÄ«bu ritms 1. semestra beigÄs un 2. semestra sÄkumÄ Ä¼Ävis tÄs uzlabot, sasniedzot labÄkos rezultÄtus, kÄdi Å¡ajÄ mÄcÄ«bu gadÄ bijuÅ¡i. 9. klaÅ¡u skolÄ"ni ar lielu pÄrliecÄ«bu uzsÄkuÅ¡i jauno mÄcÄ«bu semestri, uzlabojot atzÄ«mes pat vairÄk nekÄ par 5%! JaunÄkajÄs klasÄ"s rezultÄti tÄpat kÄ lÄ«dz Å¡im nav krasi svÄrstÄ«juÅ¡ies un saglabÄjuÅ¡ies tikpat labi, kÄ lÄ«dz Å¡im. ĪpaÅ¡i vÄ"los uzteikt 6. klaÅ¡u skolÄ"nus, kuri visÄ Å¡ajÄ mÄcÄ«bu gadÄ neatlaidÄ«gi soli pa solÄ«tim uzlabojuÅ¡i mÄcÄ«bu rezultÄtus, katru mÄ"nesi sasniedzot arvien lielÄku progresu.
NovÄ"lu, lai skolÄ"niem uzlabotos ne tikai zinÄÅ¡anas un to novÄ"rtÄ"jums, bet tÄdÄ paÅ¡Ä veidÄ arÄ« raksturs, atklÄjot sevÄ« arvien vairÄk labu Ä«paÅ¡Ä«bu, kas veidotu viÅus par brÄ«niÅ¡Ä·Ä«giem cilvÄ"kiem. Izcilas zinÄÅ¡anas nav itin nekÄ vÄ"rtas, ja tÄs pieder cilvÄ"kam, kas melo, zog, ir rupjÅ¡, vÄ"rpj intrigas un kÄ cilvÄ"ks ir vÄ"rtÄ"jams ļoti zemu.»