papildināts (11:31) - Latvenergo par neprecīzām sauc aplēses reklāmas kampaņai par elektrības tirgus atvēršanu tērēt ap 700 000 eiro

AS Latvenergo saistÄ«bā ar elektroenerÄ£ijas tirgus atvÄ"rÅ¡anu mājsaimniecÄ«bām reklāmas kampaņai tÄ"rÄ"s ap 700 000 eiro, liecina biznesa portāla Nozare.lv aprÄ"Ä·ini.

Savukārt Latvenergo paziņojumā presei uzsvÄ"rts, ka Latvenergo izmaksas esoÅ¡o klientu informÄ"Å¡anas un piedāvājumu izsÅ«tÄ«Å¡anas pakalpojumiem ir 85 eirocenti uz katru mājsaimniecÄ«bu, taču lielākā daļa no tām ir par pasta un tehniskām izmaksām.

"PrecizÄ"jot publiski izskanÄ"juÅ¡o informāciju, Latvenergo uzsver, ka, lai informÄ"tu esoÅ¡os klientus par katras mājsaimniecÄ«bas darbÄ«bu tirgÅ«, kā arÄ« Latvenergo piedāvājumu tajā, informÄ"Å¡anas kampaņas izmaksas ir 85 centi uz katru mājsaimniecÄ«bu. 75% no Å¡Ä«s summas veido piedāvājumu izsÅ«tÄ«Å¡anas izmaksas (sÅ«tÄ«juma nosÅ«tÄ«Å¡ana (pasta pakalpojuma cena), aploksne, veidlapas, vÄ"stuļu apdrukāšana, informatÄ«vu bukletu izgatavoÅ¡ana). Savukārt pārÄ"jie izdevumi ietver informācijas materiālu izstrādi, informatÄ«va video izveidi par atvÄ"rtā tirgus pamatprincipiem, kā arÄ« reklāmas TV, drukātajā presÄ" un internetā. Reklāmas masu medijos izmaksas veido tikai 15% no kopÄ"jām informatÄ«vās kampaņas izmaksām," pausts uzņÄ"muma paziņojumā.

Latvenergo mārketinga un klientu apkalpoÅ¡anas direktore Solvita Linde informÄ"ja, ka reklāmas kampaņas izdevumi tiek lÄ"sti aptuveni 85 centi, rÄ"Ä·inot uz vienu mājsaimniecÄ«bu. Å…emot vÄ"rā, ka brÄ«vajā tirgÅ« iesaistās aptuveni 850 000 mājsaimniecÄ«bu, kampaņas izdevumi ir aptuveni 722 500 eiro. Koncerns kampaņas realizÄ"Å¡anai ir nolÄ«dzis reklāmas aÄ£entÅ«ru Triple Bounce.

Latvenergo elektrÄ«bu mājsaimniecÄ«bām brÄ«vajā tirgÅ« piedāvās ar produktu lÄ«niju Elektrum, nodroÅ¡inot seÅ¡us dažādus piedāvājumus atkarÄ«bā no mājsaimniecÄ«bu patÄ"riņa.

Elektrum universālais un Elektrum klasiskais paredzÄ"ti mājsaimniecÄ«bām ar patÄ"riņu lÄ«dz 200 kilovatstundām mÄ"nesÄ«, Elektrum izdevÄ«gais 200+ - ar patÄ"riņu no 200 lÄ«dz 600 kilovatstundām mÄ"nesÄ«, Elektrum izdevÄ«gais 600+ - ar patÄ"riņu virs 600 kilovatstundām mÄ"nesÄ«. UzņÄ"mums piedāvā produktu - "Elektrum ekonomiskais", kas ir paredzÄ"ts mājsaimniecÄ«bām ar patÄ"riņu lÄ«dz 300 kilovatstundām mÄ"nesÄ« un kuras ir reÄ£istrÄ"tas "e-latvenergo", kā arÄ« Elektrum dinamiskais - ar elektrÄ«bas cenas piesaisti biržai.

Kā liecina Firmas.lv mājaslapā pieejamā informācija, SIA Triple Bounce reÄ£istrÄ"ta 2007.gadā. Tās apgrozÄ«jums 2012.gadā bija 263 992 eiro, bet peļņa - 6482 lati. UzņÄ"mumā 2012.gadā bija nodarbināti četri cilvÄ"ki.

UzņÄ"mums pieder privātpersonai Vivitai BeÄ·erei, kura ir arÄ« vienÄ«gais uzņÄ"muma valdes loceklis.

Kā liecina Triple Bounce mājaslapā pieejamā informācija, viens no pÄ"dÄ"jā laika jaunākajiem aÄ£entÅ«ras veikumiem ir drukātās reklāmas kampaņa kompānijai Baltcom.

Baltcom TV ir viens no trijiem elektroenerģijas tirgotājiem, kas piedāvā vai plāno piedāvāt elektroenerģiju mājsaimniecībām.

Kā ziņots, mājsaimniecÄ«bām elektroenerÄ£ijas tirgus tiks atvÄ"rts number 1.aprīļa.

Latvenergo, kas pilnÄ«bā pieder valstij, vakar atklāja savu piedāvājumu. MājsaimniecÄ«bām elektroenerÄ£ija tiks tirgota no 16 centiem par kilovatstundu lÄ«dz 16,9 centiem par kilovatstundu atkarÄ«bā no elektroenerÄ£ijas patÄ"riņa. Lielākajai daļai, aptuveni 650 000 mājsaimniecÄ«bu, kuru vidÄ"jais elektroenerÄ£ijas patÄ"riņš mÄ"nesÄ« ir zem 200 kilovatstundām, "Latvenergo" piedāvā elektroenerÄ£ijas cenu 16,7-16,9 centi par kilovatstundu.

PārÄ"jie tirgotāji savus piedāvājumus vÄ"l neatklāj.

Papildināts ar Latvenergo komentāruÂ