Google noturējis Latvijā mīlētākā zīmola pozīcijas

KoncertzālÄ" Palladium ceturtdien, 18. septembrÄ«, jau 10. gadu norisinājās reklāmas aÄ£entÅ«ras DDB Latvija, GFK Custom Research Baltic, PHD Latvija un Kapitāls kopÄ«gi veidotā MÄ«lÄ"tāko zÄ«molu topa apbalvoÅ¡anas ceremonija, kurā tika paziņoti 2014. gada patÄ"rÄ"tāju mÄ«lÄ"tākie zÄ«moli Latvijā, portālu Diena.lv informÄ"ja topa projekta vadÄ«tāja KristÄ«ne Liniņa.

Latvijas MÄ«lÄ"tāko zÄ«molu topa ceremonijā tika apbalvoti pirmo 10 vietu ieguvÄ"ji, kā arÄ« pieÅ¡Ä·irti papildu apbalvojumi vairākās kategorijās - Unikālākais, KvalitatÄ«vākais, IzdevÄ«gākais, Straujāk augoÅ¡ais un DrosmÄ«gākais zÄ«mols. 

"Å ajā gadā spilgti iezÄ«mÄ"jas tas, ka cilvÄ"ki vairāk izvÄ"las krāt pieredzi, nevis preces. TādÄ"jādi zÄ«moliem ir jāspÄ"j ieinteresÄ"t savus klientus ar uzrunājoÅ¡iem stāstiem, nevis paÅ¡slavinājumiem. Uz to norāda arÄ« fakts, ka gandrÄ«z visiem zÄ«moliem ir samazinājies lojālo klientu skaits. Tikai 19 no 355 Latvijas MÄ«lÄ"tāko zÄ«molu topā iekļautajiem zÄ«moliem ir izdevies audzÄ"t lojālo klientu skaitu," uz Å¡Ä« gada tendencÄ"m norāda DDB StratÄ"Ä£iskais direktors Edgars PÄ"tersons. 

Google un Inbox jau vairākus gadus pÄ"c kārtas ir spÄ"juÅ¡i noturÄ"t lÄ«derpozÄ«cijas, savukārt topa augstajā 3.vietā Å¡ogad ierindojusies pārtikas veikalu Ä·Ä"de Rimi. Tālāk seko Laima, Draugiem.lv, Maxima, Skype, Swedbank, Depo un Top10 noslÄ"dz Nokia.

Par 2014. gada Unikālāko zÄ«molu atzÄ«ts uzņÄ"mums Lāči, KvalitatÄ«vākā zÄ«mola statusu nemainÄ«gi saglabā Nike, savukārt kā IzdevÄ«gākais zÄ«mols ir noteikts Supernetto.

Žurnāla Kapitāls Ä«pašā balva Straujāk augošākais zÄ«mols tika pieÅ¡Ä·irta Latvijas Radio 1, pÄ"tÄ«jumu aÄ£entÅ«ras GfK speciālbalvu ZÄ«mols ar potenciālu ieguva Hercogs un PHD Latvija DrosmÄ«gākā zÄ«mola statuss tika pieÅ¡Ä·irts Airdog.

MÄ«lÄ"tāko zÄ«molu tops tiek veidots jau kopÅ¡ 2004. gada. Tas kalpo kā svarÄ«gs atskaites punkts patÄ"rÄ"tāju attieksmes, dzÄ«vesstila un ieradumu atspoguļoÅ¡anā. ZÄ«molu topu veido DDB Latvija sadarbÄ«bā ar pÄ"tÄ«jumu kompāniju GfK Custom Research Baltic un žurnālu Kapitāls.Â